معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجانغربی رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان اداری محور اساسی امور اداری است

وی با اشاره به اهمیت تکریم نیروی انسانی و پاسخگویی مؤثر به مراجعان افزود: باید ساختار اداری بهگونهای طراحی شود که رضایت کارکنان را بهعنوان زیربنای انگیزه خدمت تقویت کند و این انگیزه به ارتقاء کیفیت پاسخگویی به اربابرجوع منجر شود.
وی تأکید کرد: خدماتدهی به اربابرجوع باید ارزشگذاری شود و این ارزش، معیار ارزیابی عملکرد ادارات باشد. در همین راستا، تکریم کارکنان نیز باید بهعنوان مقدمهای برای تکریم اربابرجوع تقویت شود.
معاون استاندار با اشاره به اینکه تاکنون این نشست ها در 13 شهرستان برگزار شده ، از تلاش های استاندار آذربایجانغربی و عنایت مقام عالی استان در راستای توجه به توسعه همه جانبه استان و رفاه و معیشت کارکنان اداری قدردانی کرد.
در این نشست دکتر مام عزیزی سرپرست فرمانداری اشنویه ضمن قدردانی از حضور معاون استاندار و مدیران ستادی استانداری و برگزاری نشستهای دوره ای در شهرستان ها ، این جلسات را در تقویت روحیه کارکنان و ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفع مشکلات همکاران حائز اهمیت خواند.
مدیران کل اداری و مالی و برنامه ریزی و تحول اداری استانداری نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های حوزه کاری را مطرح کردند
در این جلسه معاونین فرماندار ،بخشداران و کارکنان فرمانداری مشکلات کاری و اداری در حوزه های مختلف را مطرح و خواستار حمایت ، پشتیبانی و رفع مشکلات موجود شدند.
کاک درویشی در این نشست سه ساعته پای صحبت کارکنان نشست و به مشکلات همکاران در حوزه های مختلف پاسخ داد
در پایان مقرر گردید موضوعات مطروحه و مشکلات موجود در اسرع وقت بررسی و مرتفع گردد.
@farmandari_oshnavieh